PRIMA PAGINĂ
SCURT ISTORIC
ATRIBUTII
CADRU LEGAL
CONDUCEREA
PETITII ONLINE
DECLARAȚII DE AVERE
BULETIN INFORMATIV
RESURSE UMANE
LINKURI UTILE
CONTACT/AUDIENŢE
DECLARAŢII DE INTERESE
FOTO
PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
SCHENGEN
SALARII
BUGET ȘI BILANȚ CONTABIL, SITUAŢIE PLĂŢI
ACHIZIŢII PUBLICE
 

 

 
 

Apelarea numărului 112 reprezintă o cale rapidă de a comunica cu dispeceratele locale de urgenţă (Poliţie, Jandarmerie, Pompieri, Ambulanţă) în timpul unei situaţii de urgenţă. Se consideră o SITUAŢIE DE URGENŢĂ atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Jandarmeriei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa , proprietatea şi mediul. Exemple de situaţii de urgenţă : • Omor; • Atac armat; • Atentat; • Tâlhărie; • Tulburarea gravă a ordinii şi liniştii publice; • Dezertări; • Evadări; • Trafic şi consum de droguri; • Furturi; • Accident de circulaţie soldat cu victime sau cu persoane blocate în autovehicule; • Explozii; • Electrocutări; • Căderi de la înălţime; • Surpări de teren; • Accident grav la metrou; • Accident de aviaţie; • Accident feroviar; • Probleme medicale grave; • Incendii; • Inundaţii. Modalitatea de procesare a unui caz: 1. un cetăţean apelează 112 pentru a semnala un accident de circulaţie grav, soldat cu victime omeneşti; 2. sistemul identifică numărul de telefon al persoanei care a semnalat cazul; 3. se determină numele şi adresa abonatului postului telefonic prin căutare automată în baza de date (la fel se procedează şi in ţările Uniunii Europene, S.U.A. şi Canada, fiind o măsură necesară pentru aflarea veridicităţii apelului); 4. operatorul cere apelantului date despre natura cazului; 5. se transmit toate datele la dispeceratele Poliţiei, Jandarmeriei, Ambulanţei şi Pompierilor, în funcţie de natura cazului (această operaţiune se realizează în 2-3 secunde); 6. dispecerii stabilesc rapid mijloacele de intervenţie care participă la soluţionarea cazului; 7. pe hartă se afişează conexiunea caz - mijloace de intervenţie; 8. Cine sună la 112 trebuie să raspundă la urmatoarele întrebări: » Ce urgenţa are? » Unde este urgenţa? » Unde se află? » De la ce număr de telefon sună? » Cum se numeşte? Apelantul trebuie să rămână la telefon pentru a furniza detalii suplimentare asupra urgenţei şi pentru a primi recomandările operatorilor agenţiilor de urgenţă.

 
 
 
  

Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal : Locotenent-colonel Micle Isaia

Telefon serviciu: 0260 /669722 int. 24407

Fax: 0260 /669875

Email: jandarmeriasalaj@jandarmeriasalaj.ro

Protecția datelor personale

(General Data Protection Regulation)

           

      Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Sălaj prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu preverderile Regulamentului UE 679/2016 ,,privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date” şi a Directivei UE 680/2016 ,,privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autorităţile competente în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmării penale a infracţiunilor sau al executării pedepselor şi privind libera circulaţie a acestor date”

______________________________________________________________________

Materiale legislative privind  PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

           - Informare cu privire la prelucrările de date cu caracter personal .

           - Legea 190 / 2018 - privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 679/2016.

           - Decizia nr. 99 / 2018 - privind încetarea aplicabilităţii unor acte normative cu caracter administrativ emise în aplicarea Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.

           - Regulamentul (UE) 679 / 2016 - privind protecţia persoanelor fizice în ceea
ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date
.

           - Ghid orientativ de aplicare a Regulamentului General privind Protecția Datelor.

           - Plângeri RGPD - Informare privind drepturile persoanei vizate

                                        -  Formular electronic de plangere *

         Plângerile pot fi formulate de către persoanele fizice ale căror date personale au fost prelucrate cu încălcarea dispozițiilor legale aplicabile în materia protecției datelor personale (”persoane vizate”), în special în cazul în care reşedinţa obişnuită a petentului, locul său de muncă sau presupusa încălcare se află sau, după caz, are loc pe teritoriul României.

           În situația în care nu vă încadrați în această categorie (” persoane vizate ”), vă rugăm să transmiteți cererea dumneavoastră completată folosind adresa de mail: anspdcp@dataprotection.ro sau adresa poștală a ANSPDCP.

*Pentru completarea formularului, este necesară salvarea acestuia și deschiderea cu Adobe Reader. Vă rugăm să nu anexați documente arhivate (cu extensia .zip, .rar, etc.).

______________________________________________________________________